Sunday, November 21, 2010

Pas koji je voleo vozove...

Ne, ovoga puta ipak necu pisati o cuvenom ostvarenju reditelja Gorana Paskaljevica, iz daleke nam 1977-e godine. Kazu, uvek losiji laju za boljima. Istina. Pas uvek trci za vozom. Istina. Dzejka uvek "laje" na Ceki. Istina. Ma, ne Dzejka ne "laje" ona samo piskara, ili to neko radi za nju (urbana misterija). I taman kad je odlucila da se oprosti spisateljskog pera (pocela da skrtari na segrtima koji su piskarali), odlucila Dzejky da napise par redova za svoju dusu (facebook). Jesu otvorena pisma u trendu, jesu, Dzejka postavila trend, ali proslog puta kad ih je piskarala, ili je to neko radio za nju (urbana misterija novnihskih redakcija), zaboravila je pisamce svom "idolu" Ceki. Ali evo pisamce je osvanulo na drustvenoj mrezi Facebook! Zna Dzejky kako se "stize" na naslovnice dnevnih novina, pa nije uzalud ona pisala Ceki pisamce, pa jos otvoreno. Napisa Dzejky sve i svasta na racun Ceki, a cak ni ne trepnu. Respect! Pisala je Diva o Cekinim druzenjima sa krimosima, pisala je o Cekinom hapsenju, pisala je o kradenim ogrlicama... pisala, nego sta, nego pisala, a onda magicno dugme "Share" na Facebook-u, a zatim copy-paste pa u sve novine. Citajuci pisamce slatke male, pomislila sam: Uuu sta se ova utripovala? Da ne misli da je Ceki? Raspisala se Dzejka, taman bi je Ceki mogla angazovati da joj pise biografiju, jer je "dobro upucena u njen zivot". A onda Dzejky udari tamo gde ne treba, po deci. Sta su joj deca kriva? Sto su kao vatra ziva? Nikako, nikako. Diva opisuje situaciju: Ceki - zatvor, deca - sita, Srbija - gladna. Otprilike tako. Kaze, kako gladna u vili od dva miliona. Paaa, mozda deci treba majka, koja je u zatvoru? I najveca ironija je u tome sto Dzejka stalno potencira da je ona majka dvoje dece. I da ti zaglavis u zatvor, mislila bi: Ma sta njima dvema fali? Nisu gladne, pa i neka pisu da jesu, znam ja da su site. Hmm, Dzejka sta ti je trebalo da pominjes decu. A onda se dohvati teme Ceca - svetica, Dzejka - olos... Hm, sta li ona pokusava ovim pismom? Dzejka - Don Kihot, Ceca - ... A onda kao fashion guru, odlucila da iskritikuje modni stil najvece balkanske zvezde. Kaze, pa zar nisi naucila od mene? Sta, sve sto Gaga, to i ja, sve sto Madona, to i ja... To da nauci? Pa jos dodaje da je pustila da joj isece parce rodjendanse torte magazina Svet, njoj je dosta jubilarna naslovnica. Divo, Svet je o Ceki stampao posebno izdanje, prerasla je ona "mizerne" naslovnice. Jos porucuje Ceki da ne gleda DVD sa njenog nastupa, vec da poradi na svom scenskom nastupu... Kao tri sijalice i dve haljine odavno ne prolaze. Zanimljivo, pa Ceki sa tri sijalice i dve haljine dovede 120 000 ljudi na Usce, a Dzejky letela, skakala, igrala, na momente pevala, pa prazna Arena, otkazan koncert... (ZuhRiri izjavila saucesce Dzejki povodom propalog koncerta... Smrc, ove suze... ne nisam dirnuta Ririnim gestom, to je samo od prasine) Mmmm, Dzejky mozda u drugom zivotu. Eh, umalo da zaboravim! Politicari ne moraju da brinu 150 000 Dzejkinih fanova, nestalo sa FCB-a, izgubila je biracko telo! Nemate frke, ako krene u politiku, ima da povuce tek neke 4 000, ma nece imati potpisa ni za status kandidata. Sad se lakse dise, ko bi je jos gledao i u Skupstini, i ovako samo sto mi iz frizidera ne iskace. Dunjchy napisala citavu kolumnu kako postati kuchka. Ja nesto pokusala po ovim stavkama malene Dunjchy, al mi ne ide, nece, pa nece. Sta cu kad sam neiskvarena, postena, naivna... ma dusa da te zaboli kako sam dobra i postena. O tome koliko sam nevina ne zelim ni da govorim. Mnogo me potreslo Dunjchyno priznanje da nije kuchka, pa kuchkama je mnogo lakse u zivotu. No ni mi se cedne i postene ne damo tako lako, vec krcimo nas put do "zvezda". 

mileva je odlucila da prosvetli malenu Dunjchy pa kaze: Dunja duso, ja necu da te vredjam i nazivam glupom, samo cu ti dati jedan dobronameran savet: Ako vec pises nesto sto treba da citaju ljudi , potrudi se da ispostujes svoju publiku! Ok, ti mozda smatras svoje citaoce stokom, tvoje pravo, ali ako je tako-gresis. Oni su tvoje ogledalo, na neki nacin.
Mani se tekstova u stilu bloga, i slicno….Mani se dubokoumnih tema za koje nemas dovoljno godina… Probaj da napravis neku pricicu… kao uvod. Kucke, ok! Ali , neka prica o kuckama bude zanimljiva, a ne sto puta prezvakana fora iz jeftinih novina. Uvod tipa… Opisi neku javnu licnost kao vrh kucu, posto si deo estrade ubaci neki socan detalj koji mi ne znamo, a ti znas, potrudi se da svi pretpostave ko je, a opet ne otkrivaj konkretno lice…Pa tek onda na kraju pricaj svoju pricu o kuckama. Probaj, mislim da bi vredelo.
drkanje, veoma domisljat pseudonim: kurvica mala pa ja znam bar 15 ljudi koji su JE.ALI sprdali se sa njom i sad ona kao nasla da pise nesto da se pravi pametna,ima zavrsenu osnovnu skolu i to uz pomoc tate… DEBIL MALIIIII
smiky:  svi je kao ne vole a citaju kolumnu pa cak i ostale komentare…ako vam se ne svidja..produzite dalje…
Ma pisu na Dunjchyne kolumne sve i svasta. Eh da i Rebraca (pomozimo drugima, mene pare u dzep) je izasla iz sedmomesecnog pritvora. Kaze bas je lepo okupati se kuci toplom vodom kad pozelis, i bas je dobar osecaj kada mozes paliti i gasiti svetlo kad ti se prohte. Pa sledeci put, manje sebi, vise drugima i nece biti frke, corke i ostalog. Inace moram vam reci da se ovih dana bas nesto razmisljam i dolazim do zakljucka da postoji par osoba koje me bas gotive, a ja "bednica", "kucka", "olos" zaboravila i da postoje. Prepoznace se  one mukice (tako ih zovem), jer znam da prate moj rad i evo saljem im veliki poljubac :*** Neki od vas se sigurno pitaju ko sam ja, pa u to ime evo pesma http://www.youtube.com/watch?v=U0CGsw6h60k


Znate zasto me volite, vasha Pchela

No comments:

Post a Comment