Friday, November 26, 2010

Nisam laka, maco!

Sto si bolji prema meni, to ja bicu gora, gora (tako losa, maco)... Priznajem rekla sam, posle jeba*a nema kajanja. Istina rekla sam, ali mi nesto glupo bilo da moj blog u prvom planu ima dezinformaciju, zar je trendy blogerka, bez greske, ali izgleda rodjena sa greskom, da pogresim. Zasto Boze, zasto ja? Pa kad sam glupa i naivna, devojka sa sela noga mi je bosa. Sreca, velika je sreca sto imam citaoce sirokih vidika spremne da mi priteknu u pomoc, kada prospem neki biser poput ovoga danas. Napisah Dzejka nominovana za nagradu NIN. Lupih, ostah ziva, izblamirah se pred vama mojim malenim pchelicama i trutovima. I opet se pitam, Boze zasto ja? God, why me? I na Engleskom. Ma velika sam devojka, a big girls don't cry, prebolecu. Kako da popunim sada rupu u text, Dzejka je na fotki informacija, fake, sta sad reci? Hmm... OMG! Evo neki Italiano uzeo Dzejki meru... hoce da joj pravi ci-ci-cipelice kako kaze pesma drage nam Vendi. Kako ce tek sada ego da joj skoci, tamo neki Italijan pravi cipelice za nju. Ma necemo moci da zivimo. A sto se tice tuzbe koju je Ceki najavila, od nje ni traga, a sve su prilike ni glasa. Dzejka kaze plavo pisamce sa tuzbom na njenu adresu stizati nece, ali cokoladne bananice stizu... WTF? Kakve sad bananice? Ludujem po kolubovima, dok ne svane zora, zora (sve do zore, maco) A Ceki, kako koja Ceki? Pa ona, nasa Ceki, nevaljala... Spremna je da sa tri sijalice i dve haljinice kako Dzejky onomad rece, da objasni Divi kako se pravi spektakl pred krcatom, halom "Boris Trajkovski", no o tome cemo sutra, da ne kaze Dzejka, da Ceki nije ni odrzala koncert, a vec prica kako je "oduvala". Dzejky u Skoplju se uragan se sprema, bolje ti je ne idi, oduvace te.  Boki, ali ne 13, nego predsednik zemlje Srbije, bio u poseti Zagrebu. And guess what? Upoznao Sevku! Aplauzzz! A hrvatske siparice, sponzoruse, pevaljke, pa cak i cenjene politicarke poludele za njim! Well, malo ste zakasnile, ozenjen covek! Mada kad bolje razmislim, nikad nije kasno! A za kraj ono sto je obelezilo 26. novembar 2010. godine... Plava, sitna i dinamitna... Rajka? Jok. Faky? Kakva crna Faky u njoj dva metra, kud ona sitna. Dzejka? Ne, cek pa ona nije sitna! ZuhRiri? Neee! Ona nit je sitna, nit je plava. Dunjchy? Konacno. Da nasa mala Dunjchy je odlucila da zada samar estradnim pevaljkama, ma kakav samar, samarcinu bre. Nakon uspeha sefice podzemlja, Dunjchy porucila da nije laka, maco! Mac, mac, i Dunjchy ima hit u najavi! Ma sta u najavi, pesma je vec hit, a na net-u je tek, koliko... hm, dva sata??? Izgleda i Dunjchy "maznula" mjuzu od neke pevacice, pa zavidne duse, koje mogu da joj..hm, hm.. odmah to da objave na youtube. I sta sad? Sta ste postigli? Sad. Macici i mackice poslusajte sta vam Dunjchy porucuje http://www.youtube.com/watch?v=yC_1cM7GPx0

Znate zasto me volite, vasa Pchela <3 p.s. Nisam ni ja laka, maco :)

5 comments:

  1. Bravo...svaki put me sve vise odusevis....

    ReplyDelete
  2. JK nominacija je izmisljena vest na njuz.net #FAIL

    ReplyDelete
  3. spasi me opsteg blama, tenk ju :*

    ReplyDelete
  4. Batali pisanje.

    ReplyDelete
  5. Koji pacijent pise ovo?

    ReplyDelete