Tuesday, November 2, 2010

Otvoreno pismo...

Ona je luda kao ja... ona je Dzejka. S obzirom da je i Dzejky napisala neko otvoreno pismo, odlucih da ucinim isto, rekla Diva da je to sada trend, a nas dve trendseterke pa se prihvatile pisanja, ma sve smo od trenda. 

OTVORENO PISMO BUDALAMA (i onima koji se tako osecaju): Drage budale, trudicu se da u otvorenom pismu vama ne koristim knjizevni jezik, ili ne daj Boze, neku komplikovanu rec, kako biste bolje shvatili sto vam zelim poruciti. Dokle vise da pljujete pod prozor, nama kako Dzejka kaze hrabrima da iznesemo svoje stavove, nama koji imamo svoje ja, nama ciji se glas daleko cuje. Dokle misevi, dokle? Neka budaletina, verovatno moj opsednuti fan konstantno mi pise da sam debil, i treba da pise. Na mom blogu je dozvoljena sloboda govora, svako treba da iznese svoj stav, svako moze da podeli svoju glupost sa drugima... na mom blogu nema granica (sve sto ne valja, se moze otkloniti klikom na jadno magicno DELETE). Osecam se pocastvovanom kad mi to kaze idiot. Sad ce svaka budala pomisliti, pa debil je veca uvreda od idiota. Pa ako tako mislite, onda sam ja debil, a vi idioti, neka vam. Najvise me vredja, jer doticna budala nece da se potpise. Molim te potpisi se da znam ko mi udeljuje kompliment. Kad me pitaju ljudi ko ti ovo govori da si debil, ja moram da kazem neko anonimno lice, nn osoba, covek u pokusaju... Znaci molim potpis, pa mozda i pomenem vase cenjeno ime u nekom od mojih postova [za budale i idiote - textova (x-ks)]. Nemojte misliti da vas ne razumem, pa znate kako uvek su gori lajali za boljima, shvatite razumem vas. I evo od sada vam obecavam o Dzejky cu pisati samo najbolje, ako vam je do toga stalo. I kada bude pevala pred praznom Arenom, ja cu napisati da je bila puna Arena i jos 100 000 fanova ispred koji nisu mogli da udju, i kad njen show bude najbednija kopija, ja cu reci da ni Lady Gaga to nije mogla smislit, i kad joj pesma bude na granici gluposti, ja cu text porediti sa pesmama Jovana Ducica (ko ne zna, to je neki automehanicar iz Pazove), a muziku sa delima Betovena (ko ne zna, to vam je profesor muzickog iz Panceva), znaci dizacu je u nebesa. Eto, jeste li sada srecni? (U budale ne ubrajam istinske Dzejkine fanove, ne one opsednute i opterecene Dzejkom, vec one koji vole njenu mzuiku i cene njen rad, ali ne po svaku cenu.) Inace, znate zasto me volite.

OTVORENO PISMO INTELEKTUALCIMA (i onima koji se tako osecaju, molila bih da ne precjenjujete svoje intelektualne sposobnosti): Vama zelim samo da porucim ovo je Balkan. Nije vam jasno sta htjedoh reci. Pa budalo rekoh li da ne precjenjujes svoje intelektualne sposobnosti, citaj pismo iznad!

OTVORENO PISMO MENI (kaze Dzejku to je u trendu): A ti kraljice malenog blogger-a, ti luduj, provodi se, zasluzila si, pa mozda i tebe kamenuju jednog dana, a kada se to desi shvatices da si uspela u zivotu. Nego ne mogu me kamenovati kod kuce, jer je nemam, mozda kod kolima, ma samo da me kamenuju, pa gde god. Eh da kasnije cu reci da me nije strah, jer sam ja hrabra i neumoljiva, i da se ne plasim nicega! A onda naslovne strane, gostovanja na B92, Nacionalni dnevnik, haooos, loodilooooo!

Znate zasto me volite, vasa Pchela (otvoreno)

No comments:

Post a Comment