Saturday, November 27, 2010

I'm... Who am I?

Who am I? Well, neki kazu budala, neki kazu pacijent, a neki kazu zvezda, jeste li me culi... ZVEZDA! Da ja sam zvezda medju blogerkama. Zamislite ja malena Pcehlica cistacica u kuci, blogerka u dusi, sam zvezda. Jos jednom da ponovim, ja sam zvezda! Znaci bolje od mene nema. Molim lepo. Ne brinite jos nisam digla nos, ali mogla bih, malooo. Znate, zivot jedne blogerke je veoma tezak, da ne kazem muka. Svakog dana ustajem u podne, spreme mi nesto da jedem (ne daj Boze, da ja odem do frizidera), onda malo surfujem po net-u, vidim sta se desava u svetu, vidim koje su se pevaljke "pocerupale", koja se dici novim fake Gucci cipelama, koja misli da je riba, ko se razvodi, ko se udaje, ma bitne stvari za covecanstvo, e onda se sredim i zapalim do grada da vidim sta se novo desava. Muka, ljudi moji, muka! Inace zivim u vili koja se nalazi na prelepoj ledini nedaleko od grada (nekih 20-ak kilometara), pa vam u grad idem samo u vanrednim situacijama (promotivne cene pica u kaficima, premijere, zurke, pospusti u shoping centrima, itd.). Znaci samo kad je alarmantno stanje! Ja sam vam vise kucni tip, kuci jedem, spavam i pisem ovaj sexy, bezobrazno, perverzan blog. E toliko o meni! Nema vise. Inace zovem se... pa Pchela, a prezivam... pa Flor. A niste znali kako se prezivam :) Moja jucerasnja kolumna je   izazvala reakcije, cak nekolika komentara. Zamislite kazu mi da sam budala i pacijent, a citaju moj blog. Hmm... kako bih ja njih trebala nazvati? Da anonimous-i, kako su i potpisani. Znaci niko i nista. Na pohvalnim komentarima, hvala! Ma hvala i ovim budalama, ipak me i oni citaju, ali ne mogu to sebi da priznaju! E pa Ceki sinoc odrzala koncert vo Skopje i zamislite... rasturila je. Kao i uvek. Dve haljinice, tri sijalice i pravi spektakl, Vidis Dzejka nije sve u reflektorima i koreografiji, pevanje je i dalje bitan momenat. Ceki pevala, publika pevala, svi srecni i zadovoljni. Ali, da ali sto devojci srecu kvari, ja se i dalje pitam sta je Cekinom stilisti u glavi dok bira toalete u kojima ce se Ceki pojaviti pred  publikom. Sinocne toalete su bile potpuni promasaj, los SF film, gledam i ne verujem svojim ocima. No, to nikako nije uticalo na celokupni utisak, koji je odlican. A sada pogledajte kako je to izgledalo  http://www.youtube.com/watch?v=ccHI85ti0nQ&feature=player_embedded Mozda je i Dzejky videla kako izgleda kako prepuna hala peva u glas sa Ceki. Ma sta mozda, sigurno jeste. Pa emitovano je u njenoj "omiljenoj" emisiji Grand Show. U danasnjoj emisiji Magazin In, frontmen grupe Riblja corba, izveo je premijerno pesmu koju je napisao za novi Cekin album, radnog naslova Ide to s godinama, pa poslusajte i to http://www.youtube.com/watch?v=sPlIBnJ-bZo&feature=player_embedded. Tekst pesme je na dnu posta. Oh, Dzejky kaze da je njena izjava o 6 padeza bila samo fora, kao u kraju iz kog Ceca potice govore samo tri padeza i ubi dve muve jednim udarcem. Indirektno je porucila da su ljudi iz kraja iz kojeg Ceki potice nepismeni, ali istovremeno nas pocasti novim biserom! Samo mi i Rusi imamo 7 padeza. OMG! Svetska dama, Diva, rece da Rusi imaju sedam padeza! Aplauz za dragu damu svetskog glasa. I po ko zna koji put neporocna Diva je uslikana sa casom sampanjca u ruci. Znaci novi termin: besporocana osoba - uglavnom joj je casa sampanjca u ruci, mada moze i neko drugo zestoko pice. Novi spot grupe MVP, ne znam da li je vama, meni jeste, je skroooz cool! I like it! I pesma za koju je radjen spot je super! http://www.youtube.com/watch?v=xMGOvoXBIGY&feature=player_embedded Zvezde dajem vam voljno do monday-a!

Znate zasto me volite, vasa Pchela <3 love U

Ceca - Uzasno mi nedostaje


"Kad dođem kući zaključam vrata, i sve mi crno postaje,
i očaj počinje da me hvata, užasno mi nedostaje, užasno mi nedostaje;

I onda cvilim kao štene i šta mi drugo preostaje,
i više nema ništa od mene užasno mi nedostaje, užasno mi nedostaje;
Srca mi puca na komade, a prava istina prosta je,
ja živim od ostataka nade, užasno mi nedostaje, užasno mi nedostaje;
Čekam iako vreme stoji, a uspomena dosta je,
samo zbog njega ljubav postoji, užasno mi nedostaje, užasno mi nedostaje..."

Fotke: svet.rs

1 comment:

  1. evo dzejke opet u copy /paste akciji-niko to ne radi bolje od nje. ovog puta je iskopirala victoriu beckham

    http://www.kurir-info.rs/static/imgs/article_thumbs/632x474/uploads/2010-11/30269.jpg
    http://img.metro.co.uk/i/pix/2009/02/victorianewyorkSP_450x655.jpg

    ReplyDelete