Monday, November 1, 2010

Jedino sto pamtim i postujem...

Nacija ja u neverici! Suze, hladan znoj, tuga... niko ne veruje, Dzejka se povlaci, ali ne sa estrade, vec sa mesta kolumniste dnevnog lista Kurir. Dzejky je odlozila olovku u fioku, i odlucila da je vreme da se povuce. A i sta ce vise pisati, htjedoh reci bacati pare da drugi pisu, a ona potpisuje, kad je postigla svoj cilj. Obezbedila je sebi Dzejky medijski prostor do kraja godine. Uputila je Dzejky i neka otvorena pisma, naciji, Kuriru, sebi... ma koga god se setila uputila mu je pismo, pa jos otvoreno. To je valjda u tendu, a kako je Dzejka u trendu pismo je bilo neizostavno. JK, Diva, mala od skandala, blajhana plavusa, nazovite je kako hocete, digla je prasinu na estradi. Licno, od kad procitah da nema vise Dzejkinih kolumna, povukla sam se u sebe i zakljucala u intimu moje sobe. Plakala sam, bilo mi je tesko, kako se sada pojaviti na trafici ponedeljkom ujutru, znajuci da nece biti Dzejkine kolumne u Kuriru. Kako? Hajde, recite mi kako? 150 000 Dzejkinih fanova, je u transu, neverici, suzama, vec su zatrpali Divin wall na drustvenoj mrezi FCB, svi su u trasnu: "Ne idi Divo!", "Ne ostavljaj nas sad kad je najbolje!", "Ti si nase svetlo na kraju tunela!", "O zasto? Pa razmisli. Nastavi pisati.", "Ne prekidaj ti mi uvek ulepsas ponedeljak!"... Uz njih sam Dzejka, molim te, razmisli ako ne zbog mene, bar zbog njih. Ti bacas novo svetlo na nas zivot, od koga sad da usvajam nove termine. Hajde, reci! Od koga? Pa nikada ne bih saznala sta znaci patriota da mi ti nisi objasnila. No to je sudbina i moramo se pomiriti sa njom, koliko god ona bila teska. Ipak ostaje nam kolumna sefice podzemlja, koja pise o sexu, smrti, moci i slavi. Doduse u zadnjoj kolumni, koju sam procitala, naglasak na procitala, Dunchy se fokusira na sex na seoski nacin. Neke zvezde se kao pova*ale u senu, koja klasika, pa deco gde je masta? Zasto na primer nisu u kokosinjcu, ili pak medj' svinje, nego u senu kao neki jadnici. Uglavnom Dunjchy je temu obradila sexy, bezobrazno, skandalozno, akcenat na sexy, i bludne radnje sa te farme nazva "Da komsiji crkne krava", meni je draza ova kolumna "Ona je sponzorusa", koju sam takodje procitala, valjda ste shvatili sta zelim da naglasim. Ma Dunjchy pise sexipilno, i tako atraktivno, i tako elegantno. Naravno u komentarima se nadje neko "strucno lice" da "lane" koju, ali nista strasno, sve je to zivot. I za kraj jedna pesma, koju proglasavam himnom svih devojaka koje su samouverene pa poslusajte http://www.youtube.com/watch?v=HDnYomx0nbE :)

Znate zasto me volite, vasa Pchela

1 comment:

  1. Ovim putem zelim.da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    ReplyDelete