Wednesday, November 17, 2010

Neki to vole vruce...

UPDATE: (Ne)Mocna Dzejka odlucila da objasni Ceki neke stvari i pokaze joj kako se pravi koncert. Naime za mesto odrzavanja megdana balkanske Dive i sampovrozvane Dive planirana je hala "Boris Trajkovski" u Skoplju. Kad (ne)mocna Diva, ova samoprozvana odluci da pomeri koncert zbog tehnickih problema. Znaci uzmite svescicu i pisite novi termin: tehnicki problem - prazna dvorana. I dok (ne)mocna Dzejky razmislja kako da popuni halu koja prima tek nekih deset hiljada, balkanska  diva, Ceki nacionale se dvoumi, da li da zakaze jos koji nastup posto, je vec dva koncerta rasprodala. Inace dok Dzejky masta o punoj hali vo Skopje, kako nedeljnik Svet prenosi za koncert je prodato tek nekoliko stotina karata. I to mi je neka Diva, ne moze ni fan pit da napuni, a ne halu. Ceki cekamo te koncerte, pa nek Dzejka uziva kad vidi koliko si "nemocna" na terenu. Eh, da zamalo da zaboravim. Dzejky poseti te Cekine koncerte, ako ne zbog nje, ti otidji cisto da vidis kako izgleda puna hala "Boris Trajkovski".

Money makes the world go around, go around... Da moje pchelice i trutovi, money makes the world go around. I tako nasa ZuhRiri, da ne kazem kraljica rodjenda s vukovima, ustala jedno jutro iz svoje LV posteljine (juce sam na pijaci videla istu, i neke pevaljke kako se otimaju oko nje) i shvatila da je nadarena za pisanje, pa zasto ne biH podijelila svoja pisana dela sa nacijom, kad moze Dzejka moze i ona, kad moze diva, moze i kraljica. Dok su za Divu, kako se "sumnja", kolumne pisali drugi, ZuhRiri je svoj prvenac sastavila sama (da ne kazem sklepala s brda, s dola). Citajuci kolumnu, nisam znala da li da placem, ili da se smejem. Iskreno vise mi se plakalo, ali to nemojte nikome reci, neka ostane medju nama. ZuhRiri mozda zna da peva, ali gramatika i pravopis su joj strani, ipak ja je volim kada kaze cuveno biH i gde treba, i gde ne treba. Njena kolumna vise lici na ovu "zajebanciju" sto ja piskaram, nego ne ozbiljnu kolumnu. Pomislicu da me kopira, ali ne moze ona to, moja pisanija su daleko inteligentnija, jer u njima nema go*ana i pacova, ipak ja zivim u urbanoj sredini, a ne selu pokraj prestonice. Nemojte mi zameriti, sto u potpunosti nisam procitala ovo malo delo, velike umetnice... ili veliko delo, male umetnice... ma ko biH ga znao? Uglavnom procitala sam neke, nazovimo ih "bitne", redove i plakala od tuge, dok su mi se suze na momente mesale sa smehom. Tuga, cemer, jad... Pominje Bokija, ali ne Bokija 13 nego predsednika drzave. Pitate se zasto? Pa znate li vi ljudi kakav se publicitet dobije kad "olajavas" predsednika drzave? A onda kao prava da ne kazem sta, pominje neko razbijanje od sex-a, heklanje, bubice... E macka moja, da se ti razbijas od seska, ne bi bila to... ma nema veze. Posto joj dosadilo pa proziva Divu, mada je prozvala i nju, kaze mala Zemunka za koju pise tim ghostwritera, odluci da pomene nekrunisanu srpsku LiLo, dragu nam zlu Barbie. Naravno ne biH ziva bila da nije pomenula novac, pa je uputila nasoj evil Barbie savjet: ...kad voliš da cirkaš, a imaš para, plati vozača, aman... E to najvise mrzim, neupucene osobe! Pa nije nasa evil Baribe vozila pijana, ona se samo svadila sa policajcima i bila rude, kao Rihannin rude boy. Sledeci put, malo vise informacija nece skoditi, ali i neki dobar lektor bi pomogao. Umalo da zaboravim ZuhRiri je pominjala i svoje poreklo, al to dosadno pa ne bih o tome. A Dzejkin glas se daleko cuje, jadni Kinezi ako cuju "ono" sto pojedini nazivaju pevanjem. Uglavnom BBC radio valjda pozvao Dzejku da dodje da brani gej populaciju, Lady Gaga zakazala u odbrani. Samo da se i ovo ne zavrsi kao situacija sa milioncetom za Kraljevo, koja je uplacena na FCB-u i u dnevnim novinama.  Lepa Rada, malo pecnula Dzejky, pa se izlanu da slucajno ne pomesaju njen iskesiran BMW i Dzejkin krs na lizing, ali pazite ni slucajno. Pa, ne moze Rada u krshu do Pariza, da joj se ugasi automobil negde u Italiji. I Dunchy zadnjih dana sve cesce dospeva u novine, ali ne zbog bogatog tate, ne zbog visokobudzetnih spotova, ne zbog morbidnih pesama, ne pchelice moje i trutovi, nije snimila film za odrasle u sanduku nego zbog njenih nazovimo ih "ljubavnih romansi". Prvo se pricalo da je Dunjchy u semi sa Darkom Lazicem (zbog toga me je duboko razocarala, jos ne mogu da se oporavim od soka), a sad je kao on sutnuo. On nju! Zamislite pa to bi bilo kao da gavran, mrsne prelepu golubicu! Strasno! Pre ce biti da je Dunjchy dala crveni karton, ako je seme i bilo. I tako eto ti opet Dunjchy u novine ovog puta sa Jovanom (who?) Stefanovicem, ma ne znam ni ja ko je, sta se cudite. Da, da ispade Dunjchy u semi s jednim, pa sa drugim, a oni "najbolji drugovi". Ocekujem razvoj situacije. I za kraj pesma ovog drugog, sto se slikao s Dunjchy http://www.youtube.com/watch?v=B7VXxKTrEZE Inace pesma se zove drugovi ne postoje. Pa postoje li?

Znate zasto me volite, vasa Pchela

No comments:

Post a Comment