Sunday, October 24, 2010

Slatka bucka u Areni trucka...

Nakon sto je Dzejka "overila" BG Arenu, doslo je vreme da Slatka bucka ili ZuhRihanna "overi" istu. Kao i Dzejka, i nasa RiRi je odlagala koncert danima, mesecima, godinama, ali sinoc je objasnila neke stvari, kako Dzejka voli da kaze. Zuhrica je napravila opsti haos, i prijatno me iznenadila, ocekivala sam crno i zlatno, kic, sund, dno-dna, kad ono iznenadjenje! Draga Dzejka, titulu kraljice koju sam ti dodelila pre nekolika dana zvanicno ti oduzimam i predajem je samoprozvanoj Queen S, jer je zasluzila. Em je pevala uzivo, em je pratio bend, em je napunila BG Arenu, em sve dnevne novine o sinocnjem koncertu govore u superlativima, em je nosila sako sa ispisanim imenima svojih fanova, em je cirkus izostao kao sto je obecala. Dzejka ti jesi imala binu od 200 000 evra, ti jesi imala koreografije, ti jesi imala raskosne kostime, sa skupocenim kristalima, kako neka budala rece, ti jesi imala spektakl, vise rasvete nego Madonna, ali sve ja palo u vodu kad zapeva na matricu i playback. Znam, znam sad svi mislite pa i Madonna peva na matricu! Pa sta, ako ona jede g**na, moraju svi! Dzejka, Dzejka sudbina je tako htela u Areni, Zuhra pobedila! Dzejka baci se ti u politiku, mozda budes imala vishe fanova, ovako ces i dalje truckati pred polupraznom Arenom. Pa mozda se i tih 150 000 fanova koje ce povuci sa sobom u politiku, pojavi nekada na USCU, gde ce ulaznica biti bar 500 evra, moramo da "rusimo" standarde. Do tada ZuhRihanna queen! Molim lepo! Nema lazi, nema prevare. Inace na koncertu su vidjeni omrazeni Nensy Fensy i jezicara Milena, moj ex-FCB friend Sasa Vidic (blokirao me :( ), Suzi koja peva pesmu sebi, tetka Bozen i mnogi drugi. Najdirljiviji momenat na kocertu je bio kada se na video bimu pojavila slika minijaturne Zuhrice i njene mame, kojoj je posvetila pesmu (ne, ne placem, nego mi upade trun neki u oko, pa mi zasuzi). Jos jednom molim aplauz za ZuhRiri! Nacijo sada klici ZuhRihanni kraljici! Inache Dzejkina dvojnica sa glasom slavuja, ka i njen idol je ispala iz daljeg takmicenja za Grandovu zvezdu! Mora da je Dzejka pokrenula neku kampanju sa svojih 150 000 fanova, da glasaju za druge devojke da bi Dzejkica u najavi napustila estradnu livadu! Izgleda kolacici nisu bili aktivni iako ih je Sanjica obavestila preko FCB-a kada i kako da glasaju. Mozda nex year! Inache ne radim nedeljom, ali zbog Zuhrice sam napravila presedan!

Znate zasto me volite, vasa Pchela!

No comments:

Post a Comment