Tuesday, October 19, 2010

Favorite girl...

Zivot nekada moze biti stvarno dosadan. Jos uvek na mogu da verujem da su prosla skoro cetiri dana, a da istinskog skandala medju poznatima nema ni na vidiku (ove manje "skandalcice" ne brojim). Sokirana sam! Znaci cetiri dana, mosha! Ipak ovih dana se prica da je Justin Bieber "mlatnuo" jednog decaka u samoodbrani. Pa dokle vise da devojcice biju decake, htjedoh reci sta taj Bieber misli da je? Izgleda su decaci, hteli da namlate Bibercheta, al se Biberche nije dalo, pa ih sve po nosu. Sumnja se da se radi o homofobicnom napadu, hm sta li JK misli o ovome? Mozda i Biberche dospije u njenu kolumnu, kao zrtva huligana. JK brani ga od manijaka. Momenat molim, pa zar ona ne peva da zeli da bude neki manijak?! Whatever... Inace deca koja su napala Biberka imaju izmedju dvanaest i trinaest godina. Eh, takva su danasnja deca, umesto da se igraju lopte, oni bi da budu gangsteri iz geta. Izgleda reper, ili sta god, Mc Stojan ima hit, koji kaze da su one sexy. Ni nakon deset slusanja nisam uspela zakljuciti ko su one. Verovatno je hteo da ostane nedorecen. Ipak meni je mnogo atraktivnije njegovo ranije stvaralastvo, ili ako vam je draze njegovi muzicki pocetci. Stih iz jedne od njegovih prvih pesama me je oborio s nogu, a on kaze: "ja sam p*rno glumac, iz p*rno geta, vidim p*rno ribu, kako p*rno seta...". Inace njegove pesme salju konkretne poruke, bez metafora, bez uvijanja, sto bi se reklo in media res (prevod ako neka od "pevacica" i onih koje se tako osecaju bude ovo citala pravo u srediste radnje), npr. skini sve sa sebe, zelim da te tako j**em, ili bicuj, bicuj me, bicuj Stojane. Molim aplauz sa Stojana, ko ne aplaudira mama mu... dabogda znala sve Stojanove pesme. Za kraj sam odlucila da ostavim malo prostora za Evu Longoriu. Nece se Stojan ljutiti, jer sam morala da skratim o njegovoj fenomenalnoj karijeri i muzickom opusu. U neku ruku Eva i Stojan su povezani (srp. connected), jer Eva u reklami za MTV EMA baca rime iz rukava, kao pravi reper. Doduse repovanje joj ide, koliko i Ani Nikolic gluma, ali Boze moj, ne moramo biti stvoreni za sve. Bitno da je Eva sexy, kao ONE u Stojanovom hitu. Eva Longoria MTV EMA video, take a look!

Znate zasto me volite, vasa Pchela

No comments:

Post a Comment