Monday, October 18, 2010

Dolce & Gabbana, Fendi and that Donna...

Nakon dvadeset cetiri sata tugovanja shvatila sam da je dosta! Sta je bilo, bilo je! (OMG, zvucim kao ZuhRihanna u svom hitu) Vreme je da okrenem novi list! Vikend za nama bio monoton, dosadan, nezanimljiv, a meni mama rekla skandalima nikad kraja. Mama, mama porazgovaracemo o tvom ponasanju. Njeno visocanstvo, Diva, razvezala jezik, ni Dulence ne moze da je smiri, ali izgleda da je pronasao metod. Il' zacepi, il' razvod! Znajuci je izgleda nam se blizi jedan celebrity razvod, ili mozda Diva samo dize prasinu. A ko ce joj ga znati? U poslednjoj sexy kolumni oplela je po svima koji su pokusali svojim komentarima da omalovaze njen lik i delo. Kaze JK ucinili su da se oseca kao peder, pa JK ako se ti tako osecas, ja sam uz tebe. Ne daj se kraljice, hocu reci Divo! Jos jedna lezbijka izlazi iz ormara. Mala plavusa, koja nije svoja veceras, izgleda je pred razvodom zbog sklonosti ka istom polu. Izgleda biti bi, nije IN ove jeseni pa ce Xtina svoj novogodisnji poklon dobiti dva meseca ranije u vidu papira za razvod, pa neka posle 'vata "seke" po parku. I modni svet je dobio svoje krimose, koji su gle cuda iz Italije. Mafija, pa jos iz Italije! Ma ne to smo mi nesto pobrkali! Ili, pak nismo? Pre ce biti da nismo! Dolce and Gabbana, bi mogli da se "sj*bu" zbog utaje poreza kako prenose svetski mediji, a i ova nasa "zuta stampa" i novinari u pokusaju. A ko sam ja da im sudim, pa nisu mnogo utajili, tek nekih 420 000 000 dolara. Interesuje me cija je bila ideja da "stekaju lovu" sa strane? Ja mislim da je Domenico mozak operacije, ipak je on sa Sicilije, to mu je u krvi. (Ah, sada zvucim kao Cola) A naivni i nevini Stefano "popusio" pricu, da ce sve biti u redu, ako otvore racun u inostranstvu. Al jbg, ako sudbina bude htela u zatvor se seli modna scena. Mozda Naomi da "namlati" osoblje u svojoj vili, Kate Moss osude zbog posedovanja neke droge, i jos neku kleptomanku medju manekenkama zatvore, D&G ce u cuzi ladno moci da prave raskosne revije. Sledeca kolekcija ce im se zvati "Prison", "Orange life" ili "Black and White dream", ma uglavnom neki zatvorski motivi. Da li su oni jedini koji ne placaju porez? Ko sledeci pada? 

Znate zasto me volite, vasa Pcela

No comments:

Post a Comment