Sunday, October 17, 2010

My divorce...

Nakon ravno cetrdeset ispisanih postova odlucila sam da predam papire za razvod od mog starog blog-a, brakorazvodna parnica je u toku i zelim da kazem da je do ovog razlaza doslo do nepremostivih razlika medju nama. Nije uspeo da zadovolji moje prohteve, a kao da su oni bili veliki. Trazila sam samo zadovoljenje osnovnih potreba, ali nije bio u stanju da ispuni ni to osnovno. Nesto vise od tri meseca koliko smo proveli zajedno bilo je mucno za mene, ali sam se trudila kao sto pesma kaze da spasim bar ono sto spasiti se da, nije uspelo. U taj brak sam ulozila sve, a dobila nista. Nemojte me osudjivati, jer sam pokusala sve i razvod je jedino razumno resenje u ovom momentu. Sada kao slobodna pchela sletela sam na novi cvet, i spremna sam da krenem ispocetka. Ipak kada se osvrnem za sobom, period koji sam provela na starom blog-u zauvek ce ostati u mom srcu, jer bilo je tu i lepih momenata. Izgleda je sudbina htela da nam se putevi razidju, a ko sam ja do jedna malena pchela da joj prkosim. Okrenuvsi novi list, spremna sam za nove pobede i nove postove. Dragim zvezdama i onima koji se tako osecaju dajem voljno do ponedeljka, a do tada se povlacim u intimu moje sobe, kako bih sto lakse pregrmela ove teske momente za mene.

Znate zasto me volite, vasa Pchela

No comments:

Post a Comment