Friday, April 1, 2011

Volim sebe, luda sam kao struja!

Sinoc sam otvorila prozore u grudima! A onda sam otvorila jos nesto i nastala je takva promaja da sam navukla upalu pluca i sinusa! Nisam glavu mogla dici, a nogicama sam jedva micala. Kasljem kao stoka, a inace sam extra koka! Kucam vam poslednjim atomima snage... Danas je prvi april, dan lazova! Znaci danas je dan nasih politicara, pevaljki koje najavljuju inostranu karijeru, danas je dan estrade. Uzmite sveske i pisite 1. APRIL - DAN ESTRADE I PARADE. Neku noc prebacim TV PRVA i imam sta videti. Gomila debelih, besnih i iskompleksiranih siparica zele da budu modeli. Pa dobro, bice i za njih posla. Pa nece Lima sigurno raditi reklame za traktore i poljoprivredna dobra! Inace micike furaju stil kako sama voditeljka rece koji je mesavina beogradskih splavova i Strahinjica Bana. Sve furaju modele Dolce and Kafana (Splav, Teatro, dopisite po zelji uz Dolcea), zatim tu je Loufake Vuitton, ali ne nezaobilazni Burberry koji je na nasu scenu doneso Deni Namestaj, kako neko rece, a stila nigde ni za lek. A poziraju, kao da su ih bake ucile. Mada i bakutanerke bi to bolje odradile. Ovi "modeli" kao da imaju metlu u dupetu (Ok, sada sam perverzna! Dirty!). Omiljena pesma im je "SEXY" i ona gde je on kod njih na gajbi zaboravio gacice. Emisija se zove Srpski Top Model (da puknes od smeha), a u njemu ucestvuje devojka iz Crne Gore. Hmm... mozda ce ona biti top model u dijaspori! Ko zna? Il' ako pobedi da uzme srpsko drzavljanstvo, pa da pobeda bude regularna? Veceras u Areni nastupa Tap okupili smo se da uzmemo koji dinar 011, pa dace Bog da bude bar 5 000 u Areni, da ne prodju bas ko Lemi Ticki, ali da ne budu ni kao JK, to bi povredilo njena osecanja. A Dzejka kaze za Ivana Ivanovica da je patuljak, pa jos zli patuljak!!! Jao, jao pa da li to svetska Dzejka diskriminise nekoga zbog izgleda! Ja sam u soku! Jos cu da pomislim da je podrska gej populaciji cist marketing, kada ovako vredja male ljude. I jos posle nacija se ljutne kada Maki ziva se provaljujem Micic kaze da se oseca kao Snezana. Dzejky Diskriminatorka! Uaaa, uaaa, uaaaa stop diskriminaciji! Stop! Stop! A Nata sad se malo razvodim, sad ne, sad me malo vara, sad ima drugu, nek mu je sa srecom, hocu pola kafane, necu pola kafane, hocu novac, necu novac, odlucila po 847564898067x put da ubrza razvod, kako bi sto pre bila slobodna zena! Eh da i pokazala je kostimic! Momci, don't cry! Nije brazilijana, nego cirkoni! Zapamtite big boys don't cry! A vest koja je pomogla Britancima da mirno spavaju jeste da da ce William nostiti burmu! Uh, sada mozemo da odahnemo! Da ovo ne saznah nikada ne bih zaspala. Za kraj kao i uvek pesma, ali ovoga puta nesto sasvim novo, neocekivano, kuku, lele, a nije MC Stojan! To je Djavolak u novom hitu, koji cete pozeleti da zaboravite cim ga cujete! http://www.youtube.com/watch?v=PxZYNSPaSu8&feature=player_embedded

Znate zasto me volite, vasa Pchela <3

No comments:

Post a Comment