Thursday, March 31, 2011

Istina il' izazov, da li spremna si za to?

Fobija celog kraja bila je mala ta, ruzna kao lopov svakog je plasila, onda se prolepsala, masno to je platila i u mladosti se mikrofona latila... Kakvi stihovi, ali neka necu Braji i Maki Tucakovic 'leba da uzimam. Neka oni piskaraju, ja sam umetnica, ne prodajem moju umetnost svima. Inace ja sam malo klepto. Volim da ukradem! Ma milije mi je krasti nego 'leba jesti. Nego necemo sada o tome. Odakle da pocnem? Ni levo, ni desno ja ne znam kud da krenem! Hm... Pocnimo od dvojnice male Bekvalceve. Da, dobro ste culi! Dvojnica! Daca, ex-Natase Bekvalac i otac maloletne dece, nasao je i smuvao dvojnicu svoje bivse supruge, popularne Brazilijane ovih dana. Tamo neka Sanja, Tanja, Vanja kako li se zove nova Dacina "lepojka" je pljunuta Natasa. Ono u prenesenom smislu, niko nije Natu pljunuo, da bi ova licila na nju. A Nata Brazilijana Depilijana se zarazila JK virusom. Simptomi: neogranicana glupost, polni organ u glavi i golo dupe na deset ispod nule. U koliko prepoznate simptome obratite se doktoru, mada vam nece pomoci, leka nema. Sezona raskida je pocela, a Natash Brazilijana Depilijana otpocela je epidemiju. Nakon nje su pali i bitni i nebitni, a najsexy su bili Zex i Joca Dobro Jutro. Raskinuse, pa jes' gej, te nije gej, te s ovim, te ona s onim, te neke manekenke vo Macedonia, te tamo, te vamo i na kraju se pomirise. Ja to zovem dobar marketing! Kakav bre raskid! Evo i ja sam raskinula pisite moj decko je gej! Vara me sa nekim Necom, a ja njega sa proslavljenim golgeterom, al nmg da vam kazem kojim zena ce mu se naljutiti. Msm, dajte! To bi i moja bakuta smislila! Gde nestadose dobre PR sluzbe? Gde su silni menadzeri, asistenti i ostala ekipa? Nema, izgleda Dzejka pokupila ovo sto je valjalo da radi za nju.  A koliko dobro rade govori cinjenica, da je Srbija vec 15 godina u zabludi da je ona zvezda i da ima najtiraznije albume, a praznu Arenu. A Ceki hoce u aps? Sloboda za Ceki! Pravda za Ceki! Ceki! Ceki! Ceki! Kad smo za Francuza isterali pravdu, mozemo i za nasu Ceki! Nije kriva sto je vatra ziva! Pa sta i da ih je ilegalno prodala, i ja bih! Sad i Srbja hoce da bude fensi kao Zapad pa da kaznjava zatvorom zbog utaje poreza! Ceki! Pravda za Ceki! Mogu mislit kako sada mala Zemunka likuje! Verovatno se nada da ce sada ako Ceki ode u zatvor napuniti Arenu, ali ne Dzejky ne zivi u zabludi. Svi ce biti ispred Centralnog zatvora i protestovat zbog Ceki, a ti i dalje leti pred praznom Arenom, jer ko visoko leti nisko pada. Jedino da te Ceki unajmi da pevas njenim fanovima ispred Centralnog, al' tu si se malo zaje****. Inace o Ceki pisu svi svetski mediji ovih dana. Hmm... Sta bi Dzejki dala da je na njenom mestu? A Brintey Bitch se vratila! I zeli jos! Nastupila je u GMA i znate sta razvalila! U koliko vas nekim cudnom igrom slucaja interesuje izgled scenografije, kao i koreografija za sledeci Dzejkin solisticki koncert za rodbinu i komsije, pogledajte na YouTube sta je Britney spremila fanovima u GMA. Za kraj Jeca Rozga peva o omiljenoj vrsti nakita nasih pevaljki http://www.youtube.com/watch?v=sQQGv0BTjN0 Bizu, bizu, bizuterija! Eh mice moje, devojke vole dijamante, al' vi furate bizuteriju <3 U

Znate zasto me volite, vasa Pchela

No comments:

Post a Comment